T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ŞANLIURFA / EYYÜBİYE - Yavuz Selim İlkokulu

Etiket Sonuçları: YAVUZ SELİM İLKOKULU

Ağu

Kökü mazide gözü atide bir eğitim yuvası...

Haz

Etkinliğin Başlığı: Basit Elektrik Devresi

Etkinliğin Konusu: Basit Elektrik Devresi

Amaçlanan Hedef: Öğrenci basit elektrik devresi materyalleri ile etkinliğini oluşturdu.Pil, duy ve anahtar arasındaki bağlantıyı kablo ile sağlayarak materyali yapmak.

Yöntem: Yüz yüze eğitim

Mekan: Sınıf

Süreç: Etkinliği yaparken pil,duy ve anahtar arasındaki bağlantıyı kablo ile sağlayarak etkinlik yapıldı.Materyali yaparken öğrenci birbirinden yardım alarak etkinliğini tamamladı.

İlgili ve Sorumlu Kişiler:

Haz

Etkinliğin Başlığı: Litre ve Mililitreyi Öğreniyorum.

Etkinliğin Konusu: Litre ve mililitreyi kavrar.

Amaçlanan Hedef: Litre ve mililitre farklılıkları ve problem çözebilme

Yöntem: Yüz yüze

Mekan: Sınıf

Süreç: Litre ve mililitre ile ilgili problemleri kavradı.

İlgili ve Sorumlu Kişiler: Öğretmen ve 4/M sınıfı öğrencileri

Haz

Etkinliğin Başlığı: HADİ ANLAT BAKALIM

Etkinliğin Konusu: Hadis-i Şerifler

Amaçlanan Hedef: Hadis-i şerif kavramını bilip örnekler verme

Yöntem: OYUNLA ÖĞRENME

Mekan: SINIF

Süreç: Hadis-i Şerifler tahtaya yazılarak sessiz sinema şeklinde hadisler anlatıldı

İlgili ve Sorumlu Kişiler: Ders Öğretmeni ve Õğrenciler

Haz

Değerli Öğretmenlerimiz,

Haz

Değerli Velilerimiz,

Haz

 Değerli Velilerimiz,

Haz

Değerli Öğretmenlerimiz,

Haz

Değerli Öğretmenlerimiz,

Haz

Görevlendirme İle Çalışan Personelin Dikkatine

Haz

Değerli Öğretemlerimiz,

Haz

Değerli Öğretmenlerimiz,

Haz

Değerli Velilerimiz,

Haz

Özel eğitime gereksinimi olan öğrencilerin eğitim ve sosyal ihtiyaçlarını karşılamak önemlidir. Ancak bu öğrencilerin eğlenceli ve ilgi çekici bir çocukluk geçirmesini sağlamak da aynı derecede önemlidir. Böyle bir çocukluğun en kritik bileşeni, öğrencinin zevk aldığı hobiler ve aktivitelere katılmalarını sağlamaktır. Hobiler özel öğrencinin boş zamanlarını üretken bir şekilde yönetme, kendini gerçekleştirme ve bir görevin sonunda başarılmış hissetme fırsatı sağlayabilir. Bu, özellikle fotoğraf çekmeyi öğrenme ve bunu hobi edinme durumlarında geçerlidir. Çünkü, fotoğraf çekme Görsel Sanatlar ve El Becerileri Öğretim Programına alınmış ve hedefleri tanımlanmış bir beceridir.

Haz

Sevgili Öğrencilerimiz,

Haz

Değerli Velilerimiz,

Haz

Sevgili Öğrencilerimiz,

Haz

Öğretmenlerimizin Dikkatine !!!

Haz

Değerli Velilerimiz,

Haz

Değerli öğretmenlerimiz,

Haz

Değerli Velilerimiz,

Haz

Değerli Velilerimiz,

Haz

Değerli Velilerimiz,

Haz

Değerli Velilerimiz,

Haz

Değerli Öğrenci ve Velilerimiz,

Haz

Değerli Velilerimiz,

Haz

Nöbetçi Öğretmenlerimizin Dikkatine !

Haz

Değerli Velilerimiz,

Haz

Değerli Öğretmenlerimiz,

Haz

4. Sınıf ve Branş Öğretmenlerimizin Dikkatine !!!

Haz

Değerli Velilerimiz,

Haz

Değerli Öğretmenlerimiz,

Haz

Değerli Öğretmenlerimiz,

Haz

Değerli Öğretmenlerimiz,

Haz

Değerli Öğretmenlerimiz,

Haz

Değerli Öğretmenlerimiz,

Haz

Değerli Öğretmenlerimiz,

May

Sevgili Öğrencilerimiz,

May

Değerli Öğretmenlerimiz,

May

Değerli Velilerimiz,

May

Değerli Velilerimiz,

May

Sevgili Öğrencilerimiz,

May

Değerli Öğretmenlerimiz ve Velilerimiz,

May

Değerli Öğretmenlerimiz,

May

Değerli Velilerimiz,

May

Değerli Öğrencilerimiz,

May

Değerli Öğrencilerimiz,

May

Değerli Öğretmenlerimiz,

May

Değerli Öğretmenlerimiz,

May

Değerli Öğretmenlerimiz ve Velilerimiz,

May

Değerli Öğretmenlerimiz ve Velilerimiz,

May

Değerli Öğretmenlerimiz,

May

Değerli velilerimiz ve Sevgili öğrenciler,

May

Değerli Velilerimiz,

May

Değerli Velilerimiz,

May

Değerli Öğretmnelerimiz (4.Sınıf Zümresi),

May

Değerli Öğretmenlerimiz,

May

Değerli Öğretmenlerimiz,

May

Değerli Velilerimiz,

May

Değerli Öğretmenlerimiz,

May

Değerli Öğretmenlerimiz,

May

Değerli Velilerimiz,

May

Değerli Öğretmenlerimiz,

May

Değerli Velilerimiz,

 

May

Değerli Velilerimiz,

May

Değerli Öğretmenlerimiz,

May

Değerli Öğretmenlerimiz, Velilerimiz ve Sevgili Öğrencilerimiz,

May

Değerli Öğretmenlerimiz,

May

Değerli Öğretmenlerimiz,

May

Değerli Öğretmenlerimiz, 

May

Değerli Öğretmenlerimiz,

May

Değerli Sınıf Öğrfetmenlerimiz,

May

Değerli Öğretmenlerimiz,

May

Değerli Velilerimiz ve Öğretmenlerimiz - Sevgili Öğrencilerimiz,

May

Değerli Öğretmenlerimiz,

Nis

Değerli Öğretmenlerimiz,

Nis

4.Sınıf Okutan Öğretmenlerimiz,

Nis

Değerli Öğretmenlerimiz,

Nis

Konu: Öğrendiğimiz sesler

Amaçlanan hedef: Öğrencinin öğrendiği sesleri tanımlayabilmesi.

Yöntem: Resim Çalışması

Mekan: Ev

Süreç: Öğrenciler öğrendiği sesleri resim çalışmasına istedikleri yansıtarak tamamlamıştır.

İlgili ve sorumlu kişiler: Öğretmen ve Öğrenciler

Nis

Konu: Sanat Etkinliği

 

Amaçlanan Hedef: küçük kas becerilerini geliştirme

 

Yöntem: Uzaktan Eğitim

 

Mekan: Ev

 

Süreç: öğretmen çocuklara yol göstererek makas tutma ve küçük kas becerilerini geliştirmek adına yönergeye uygun kesme yapmalarını sağlayarak ortaya bir ürün çıkarıldı.

 

Nis

Konu: Noktalama işaretleri

 Amaçlanan Hedef: Öğrencilerin noktalama işaretlerini öğrenmesi ve kavramasını sağlamak.

 Yöntem: Uzaktan eğitim  

Mekan:Ev

Süreç: Öğrencilerin noktalama işaretlerini ve kullanım yerlerini daha belirgin hale getirmek için  etkinlikler yapıldı.  

İlgili ve Sorumlu Kişiler: Öğretmen ve Öğrenciler

Nis

Konu: Duygular

Amaçlanan Hedef : Öğrenciler duygularını ifade eder.  

Yöntem: Gösterip yaptırma   

Mekan: Ev 

Süreç: Öğrenciler temel duyguları yüz ifadeleri ile canlandırır daha sonra sözlü olarak o duyguyu ifade eder. 

İlgili ve Sorumlu Kişiler: Öğretmen ve öğrenciler

Nis

Değerli Öğretmenlerimiz,

Nis

Değerli Öğretmenlerimiz,

Nis

Değerli Öğretmenlerimiz,

Nis

Değerli Velilerimiz,

Nis

Değerli Ziyaretçilerimiz ve Sevgili Öğrencilerimiz

Nis

Değerli Sınıf Öğretmenlerimiz,

Nis

Değerli Öğretmenlerimiz ve Velilerimiz,

Nis

Değerli Velilerimiz,

Okul içinde yapmış olduğu gönüllü eğitim çalışmalarından dolayı İngilizce Öğretmenimiz Semra Keser'e Eyb Kym Sn Adem Ünal tarafından Başarı Belgesi verildi. Semra Öğretmenimize Başarı Belgesini, İlçe Yazı İşleri Müdürü Sn Hasan Kara takdim etti. Önemle duyurulur.

Nis

Konu:Saat Yapımı

Amaçlanan Hedef: Öğrencilerin evde kendi saatlerini tasarlayarak, zamanı ölçme konusunun akılda kalıcı olmasını sağlamak.

Yöntem:Uzaktan Eğitim

Süreç: Öğrenciler evde kendi saatlerini tasarlayarak hem el becerilerini geliştirdiler hem de zaman kavramını öğrendiler.

Mekan:Ev Ortamı

İlgili ve sorumlu kişiler: Öğretmen ve Öğrenciler

Nis

Değerli Velilerimiz ve Öğrencilerimiz

Nis

Değerli Öğretmenlerimiz (4.Sınıf),

Nis

Değerli Öğretmenlerimiz,

Nis

Konu:Çok Okudum Kitap Kurdu Oldum
Amaçlanan Hedef: Kitap okumanın faydası , kitap okumanın yeni bilgiler kazandırma ve geliştirici etkileri üzerinde bilinçlendirme
Yöntem: Yüz yüze eğitim

Mekân: Anasınıfı D Şubesi
Süreç: Öğretmen çocuklarla birlikte sınıfta bulunan hikâye kitaplarını inceler. Minderlere oturulur ve her çocuğa bir kitap verilir. Çocuklardan yazılarda neler yazdığını tahmin etmeleri istenir. Çocuklardan hikâye kitaplarında ki resimlere bakarak hikayelerinin ne ile ilgili olabileceğini anlatmaları istenir. Kitapların hayatımızda ki önemi bizlere nasıl faydalı olduğu kitap okuma alışkanlığının bizim başarımızı nasıl destekleyeceği anlatılır. Daha sonra seçilen bir kitap okunur ve masalara geçilir. Öğretmen çocukların kitap kurdu sanat etkinliğini ve kendi kitap ayıraçlarını tasarlamaları için gerekli malzemeleri dağıtılır. Çocuklara yeterli kadar süre verildikten sonra tasarladıkları kitap ayıraçları ve sanat etkinlikleri sergilenir.   İlgili ve sorumlu kişiler: Öğretmen ve öğrenciler

Nis

Konu: Kelime Hazinesi

Amaçlanan hedef:Kelime hazinesini geliştirmek Yöntem:Oyun oynayarak öğrenme Mekan:Sınıf Süreç:Hem eğlenme hem öğrenme İlgili ve sorumlu kişiler:Öğretmen ve Öğrenciler

Nis

 

Konu: Bayrağımı seviyorum Amaçlanan Hedef: Bayrak sevgisi  Yöntem:Resim yapma Mekan:Sınıf Süreç:Resim yaparak konuyu somutlaştırmak İlgili ve Sorumlu Kişiler: 1 D sınıfı öğrencileri ve sınıf öğretmeni    

Nis

Konu:Kütüphaneler Haftası Kitap Ayraçı Yapalım  Amaçalanan Hedef:Kitap okuma sevgisi ve  bilinci kazandırma Yöntem:Uzaktan  eğitim Mekan:02/04/2021 Ev Süreç:Öğrenciler Görsel Sanatlar dersinde kazanım becerilerini sahip oldular. İlgili ve sorumlu kişiler:Öğretmen ve 1-C sınıfı öğrenciler

Nis

Konu:Trafik kuralları

Amaçlanan Hedef:trafik işaretlerine uymanın onemi Yöntem:Resim çalışması Mekan: sınıf ortamı Süreç:öğrencilere Kırmızı sarı yeşil renkler anlatildi.arabalarin ve yayalar için ne anlama geldiği anlatıldı.resim çalışması yapıldı.

Mrt

Değerli Öğretmenlerimiz,