Etkinliğin Başlığı: Basit Elektrik Devresi
Etkinliğin Konusu: Basit Elektrik Devresi
Amaçlanan Hedef: Öğrenci basit elektrik devresi materyalleri ile etkinliğini oluşturdu.Pil, duy ve anahtar arasındaki bağlantıyı kablo ile sağlayarak materyali yapmak.
Yöntem: Yüz yüze eğitim
Mekan: Sınıf
Süreç: Etkinliği yaparken pil,duy ve anahtar arasındaki bağlantıyı kablo ile sağlayarak etkinlik yapıldı.Materyali yaparken öğrenci birbirinden yardım alarak etkinliğini tamamladı.
İlgili ve Sorumlu Kişiler:
Etkinliğin Başlığı: Litre ve Mililitreyi Öğreniyorum.
Etkinliğin Konusu: Litre ve mililitreyi kavrar.
Amaçlanan Hedef: Litre ve mililitre farklılıkları ve problem çözebilme
Yöntem: Yüz yüze
Mekan: Sınıf
Süreç: Litre ve mililitre ile ilgili problemleri kavradı.
İlgili ve Sorumlu Kişiler: Öğretmen ve 4/M sınıfı öğrencileri
Etkinliğin Başlığı: HADİ ANLAT BAKALIM
Etkinliğin Konusu: Hadis-i Şerifler
Amaçlanan Hedef: Hadis-i şerif kavramını bilip örnekler verme
Yöntem: OYUNLA ÖĞRENME
Mekan: SINIF
Süreç: Hadis-i Şerifler tahtaya yazılarak sessiz sinema şeklinde hadisler anlatıldı
İlgili ve Sorumlu Kişiler: Ders Öğretmeni ve Õğrenciler
Konu: Peygamberim
Amaçlanan Hedef:Peygamberimizin güven duyulan yönünü keşfeder.
Yöntem: Soru cevap Gösteri
Mekan: 3 L sınıfı
Süreç:Degerler Eğitimi videosu izlenerek aklında kalanlari anlatması ve hayatına uygulaması istenir
İlgili ve sorumlu kişiler: 3L sınıfı öğrencileri ve öğretmeni
Okulumuz özel eğitim sınıfında Hatice Kübra Biçer rehberliğinde yürütülen Özelim Çekimdeyim etwinning projesi başarıyla tamamlandı. Müfredatla entegre yürütülen bu projede özel öğrencilerimiz boş zamanlarını üretken bir şekilde yönetme, kendini gerçekleştirme ve bir görevin sonunda başarmış hissetme imkanı elde ettiler. Özellikle fotoğraf çekmeyi öğrenme ve bunu hobi edinme anlamında bu proje öğrencilere büyük katkı sağladı.
Fotoğraf makinası/tablet/telefon kullanarak fotoğraf çekmeyi öğrenmelerinin,
Motor ve görsel uzamsal becerilerini geliştirmelerinin,
Fotoğrafları insanlar, renkler, dokular, hayvanlar, bitkiler, zıtlıklar, hareketler, güzel ve kötü temaları çerçevesinde görmelerinin,
Çekim sırasında neye odaklandıkları ve dünyayı nasıl gördükleriyle ilgili ipucu vermelerinin,
İyi, güzel ya da doğru fotoğraf çekme çabasıyla estetik duygularını geliştirmelerinin,
Çektiği fotoğrafları yorumlamalarını/sunmalarının
Zamanını verimli kullanarak kendi ürünlerini oluşturmayı öğrenmelerinin,
Başarılı olmanın beraberinde getirdiği özgüven duygusu tatmalarının,
Çektikleri fotoğrafların sunumuyla/sergilenmesiyle ilgili yeni beceriler edinmelerinin hedeflendiği projemizde tüm hedeflere ulaşılmıştır.
Özel eğitim sınıfımız ve projede bulunan diğer okulların öğrencilerinin çektiği fotoğraflardan kolaj yapıldı
Özelim çekimdeyim projesi kapsamında özel eğitim sınıfı öğrencilerimiz çevresindeki fotoğrafladılar.
Özel eğitim sınıfı öğrencilerimiz özelim çekimdeyim projesi kapsamında çevresindeki manzaraların fotograflarını çektiler.
Yaşadığımız çevreyi ilahi hikmetin ve evlatlarımızın bir emaneti olarak görüp korumaya devam edeceğiz.
Ramazan ayında okulumuz çevresinde bulunan ihtiyaç sahibi ailelere yönelik bir yardım kampanyası başlattık. Küçük umutlarla başlattığımız yardım kampanyası hayırseverlerin desteğiyle kocaman bir kampanyaya dönüştü.
Okulumuz rehberlik servisinin hazırlamış olduğu veli bülteni için Rehber öğretmenimiz Hilal KÖKSAL'a çalışmalarından dolayı teşekkür ederiz.
Nis
Konu: Öğrendiğimiz sesler
Amaçlanan hedef: Öğrencinin öğrendiği sesleri tanımlayabilmesi.
Yöntem: Resim Çalışması
Mekan: Ev
Süreç: Öğrenciler öğrendiği sesleri resim çalışmasına istedikleri yansıtarak tamamlamıştır.
İlgili ve sorumlu kişiler: Öğretmen ve Öğrenciler
Nis
Konu: Sanat Etkinliği
Amaçlanan Hedef: küçük kas becerilerini geliştirme
Yöntem: Uzaktan Eğitim
Mekan: Ev
Süreç: öğretmen çocuklara yol göstererek makas tutma ve küçük kas becerilerini geliştirmek adına yönergeye uygun kesme yapmalarını sağlayarak ortaya bir ürün çıkarıldı.