KONU : DİKKAT DÜŞEBİLİR
AMAÇLANAN HEDEF :
Fiziksel uygunluğu destekleyici oyun ve fiziki etkinliklere katılır.
YÖNTEM: Oyun
MEKAN : Okul bahçesi
SÜREÇ: 2 öğrenci seçilir. Her biri eline bir duba alır. Dubayı ters çevirip üstüne topu yerleştirir. Amaç kendi topunu koruyup rakibin topunu düşürmektir. İlk topu düşen öğrenci kaybeder.
İLGİLİ VE SORUMLU KİŞİLER : Sınıf öğretmeni ve öğrenciler
KONU: 2 Nisan Dünya Otizm Farkındalık Günü
AMAÇLANAN HEDEF: Öğrencilerin, insanlar arasındaki farklılıkların nedenlerini öğrenmelerini ve bunlara saygı duymalarını sağlamak.
YÖNTEM: Boyama
MEKAN: 1/L sınıfı
SÜREÇ: Öğrencilere insanlar arasında birtakım farklılıklar olabileceği söylenir. Bu farklılıklardan birinin otizmli bireyler olduğundan bahsedilir. Daha sonra otizmli bireyler ve onların taşıdığı özellikler hakkında bilgiler verilir. Otizmli bireylerin toplumdan dışlanmamaları gerektiği ve onların herhangi bir eksikliği olmadığı, yalnızca farklı oldukları vurgulanır. Son olarak öğrenciler otizm ile ilgili çıkarılan görselleri boyarlar.
İLGİLİ VE SORUMLU KİŞİLER: 1/L sınıfı öğrencileri ve öğretmeni
KONU: 27 Mart Dünya Tiyatro Günü
AMAÇLANAN HEDEF: Tiyatro ve sanatçılarımızla ile ilgili farkındalık kazandırmak
YÖNTEM: Gösterip yapma
MEKAN: 1/G sınıfı
SÜREÇ: Öğrenciler sulu boya kullanarak zemin kağıdı boyadılar. Tiyatro sanatçılarımızın olduğu görselleri kesip yapıştırdılar.
İLGİLİ VE SORUMLU KİŞİLER: 1/G sınıfı öğrencileri ve sınıf öğretmeni
Mrt
Konu: Orman haftası
Amaçlanan hedef: Öğrencilere doğayı koruma ve sevme bilinci kazandırma
Yöntem: Boyama
Mekan:1/F sınıfı
Süreç: Öğrencilerle ormanların önemi hakkında konuşulur. Ağaçsız, ormansız bir dünyanın ne gibi kötü sonuçları olacağı hakkında konuşulur. Ağaçsız bir yaşamın mümkün olmadığı, ağaçları ve doğayı korumanın insanların elinde olduğu açıklanır. Ağaçları, doğayı nasıl koruyabilecekleri hakkında bilgilendirme yapılır. Etkinlik kağıtları dağıtılır, öğrencilerin boyama yapması istenir, boyamalar bittikten sonra kağıt kesilir ve gerekli şekilde katlanır.
İlgili ve sorumlu kişiler: 1/F sınıfı öğretmeni ve öğrencileri
Konu: Ramazan Ayı
Amaçlanan hedef: Öğrencilere dini günlerin bilincini kazandırmak.
Yöntem: Boyama Yöntemi
Mekan: 1-H Sınıfı
Süreç: Öğretmen Ramazan ayında yapılması ve dikkat edilmesi gerekenleri öğrencilere anlatır. Öğrencilere boyama sayfası verilir ve boyanır.
İlgili Ve Sorumlu Kişiler: 1-H sınıfı öğrencileri ve sınıf öğretmeni
KONU : 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma
AMAÇLANAN HEDEF : Belirli gün ve haftaların önemini kavrar
YÖNTEM: Boyama yöntemi
MEKAN : 1-E sınıfı
SÜREÇ: 18 mart ile ilgili film izletildi ve filme yönelik sorular soruldu. Sonrasında öğrencilere boyama sayfası dağıtılarak boyama yapmaları sağlandı.
İLGİLİ VE SORUMLU KİŞİLER :1-E sınıfı öğrencileri ve Sınıf Öğretmeni
KONU:Beşer Ritmik Sayma
AMAÇLANAN HEDEF: Matematikte beşer beşer ritmik sayma becerisi kazanma
YÖNTEM :Oyunla öğretim
SÜREÇ : Öğrenciler lego parçalarına hazırladıkları ritmik saymalarla yarışma yapar
İLGİLİ VE SORUMLU KİŞİLER: 1-C sınıfı öğrenci ve sınıf öğretmeni
KONU :Manevi değerler
AMAÇLANAN HEDEF : Manevi değerleri anlama
YÖNTEM: düz anlatım
MEKAN : 1-B sınıfı
SÜREÇ: Öğretmen Ramazan aynı ve manevi değerleri anlatır ve görselleri öğrencilere verir süreç sonunda birlikte boyama yapılır ve sınıf panosuna asılır .
İLGİLİ VE SORUMLU KİŞİLER :1-Bsınıfı öğrencileri ve Sınıf Öğretmeni
KONU : Bütünü /Yarım/Çeyrek kesirleri ,renkli kağıtlarla kes yapıştır öğren
AMAÇLANAN HEDEF : Görsellerle ve materyallerle kalıcı öğrenmek ve kavramak
YÖNTEM: Oyun ile öğretim
MEKAN : 3-Fsınıfı
SÜREÇ: Öğrenciler grup halinde önce renkli kağıtları keserek parçaları birleştiriyor .kesirleri önce bitiren grup birinci oluyor .
İLGİLİ VE SORUMLU KİŞİLER : 3-F sınıfı öğrencileri
Konu:Geometrik şekiller
Hedef:Geometrik şekilleri tanır
Mekan:2K
Süreç:Geometrik şekilleri çubuk ve oyun hamuru kullanarak oluşturur.
İlgili kişi:S.Ö